Pages

14 Haziran 2010 Pazartesi

BEN HERYERDEYİM



Ben heryerdeyim demiş birisi iletisinde hatırladığım kadarıyla msn listemdeki kendinden emin kadınlardan bir tanesi. Bir zamanla popüler bir yatırımcıyken beni görünce cilvelenmeye başlayan bankacılardan biriydi sanırım. 'Ben HerYerdeyim' derken bir eminlik bir meydan okuma karışıyor fönlü saçlara ve pahalı (büyük ihtimalle kredi vermekte kolaylık sağladığı müşterilerinden birisinin hediye ettiği) parfümüne gününü küçük zaferler kazanarak geçiriyor büyük olasılıkla zengince müşterilerinden birinini geçkin yaşına rağmen onunla evlenmesini ya da hiç değilse yanında taşıyabileceği bir erkeği bekliyor...belki de genç sevgilisi vardır ve kendini sönük hissediyordur o banka müdire yardımcısının yanında tıpkı benim de bir zamanlar hisettiğim gibi eziliyordur onun tecrübelerinden..


Ama ben hiç bir yerdeyim ne kuşta ne böcekte ne ağaçta ne bankada ne evde ne savaşta ne meydanda hiç bir yerde izim yok esamem okunmuyor bulamıyorum bir türlü kendimi bir yerlerde....sanki görünmezim yok yok öyle bile değilim ben gerçekten HİÇİM

Hiç yorum yok: