Pages

27 Nisan 2010 Salı

Ben O Yerdeyim



Behlül'le Ezel arası bir yerlerdeyim sanki...

Behlül'den karakterli

Ezel'den daha az ağlağım...şaka bir yana en az Behlül kadar karaktersiz yine en az Ezel kadar kimlik bunalımındayım.

Ben kimim de bu yaşamı yaşıyorum bilmiyorum. Bu benim hayatım mı? Yoksa benim yüzüme bürünmüş bir başkasının mı?

Normal bir adam 3 kadını birden sevebilir mi?

Seks diye düşünebilirsiniz ama bunun seksle hiç bir alakası yok. Neredeyse yok seks hayatım. Sadece Nil'le arada sırada o da kafalar güzelse. Burcu'yla 7 senenin rahatlığı var, şefkate bağladık fena şekilde, ne ben erkeğim ne o kadın...3. numaraya gelince sinirlerimi yerinden oynatıyor bahsedesim yok şimdi...


hepsini mutlu etmek istiyorum

hepsinin üstüne titriyorum

kendimi hiç çapkın bulmuyorum tuhaf buluyorum yalnızca ama buluyorum tuhaf

Hiç yorum yok: